Projek Tepi : Qiqin & Muaz

Pre-wed Taman Wawasan Putrajaya

Salam dan selamat sejahtera. Ini antara projek paling best sekali setakat ni. Bukan apa. Diorang ni kawan rapat masa kat UKM dulu. So untuk memeriahkan lagi piknik ni aku ajak la memember kelas yang lain. Ada la beberapa orang yang datang. Dapat gakla berborak. Kalau tak masing-masing sibuk bekerja.

Pre-wed Taman Wawasan PutrajayaPre-wed Taman Wawasan Putrajaya

Lokasi kali ni di Taman Wawasan, Putrajaya. Sunyi gila kot kawasan ni. Putrajaya banyak sangat taman sampai tempat macamni nampak cam terabai. Banyak potensi tempat ni. Tapi kena banyak berjalan la. Nasib baik aku dah sedia pakai kasut sukan.

Pre-wed Taman Wawasan Putrajaya Pre-wed Taman Wawasan Putrajaya

Jangan lupa bawak bekal sekali kalau datang sini sebab tak ada kemudahan lain selain wakaf dan bilik air. Taman ni luas. Kitorang tak habis berjalan pun. Jumpa kawasan selesa terus parking situ. Bila dah duduk, masing-masing malas nak gerak..huhu

Pre-wed Taman Wawasan PutrajayaPre-wed Taman Wawasan PutrajayaPre-wed Taman Wawasan Putrajaya

Pre-wed Taman Wawasan PutrajayaPre-wed Taman Wawasan PutrajayaKepada rakan-rakan Qiqin dan Muaz, jangan lupa majlis mereka pada 1 Jun di Kuantan dan 8 Jun di Seremban 🙂

Antara Kawan-Kawan Yang Datang Memeriahkan Suasana
Antara Kawan-Kawan Yang Datang Memeriahkan Suasana

Setakat ni dulu dari aku,

Dzul Fadli Akmal Bin Dzul-Kifli
Emel : dfakmal86@gmail.com
Laman Web : https://dzulfadliakmal.com/
Laman FB : https://www.facebook.com/dzulfadliakmalphotography

Tinggalkan komen anda

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s