Ara & Zam

1

Salam dan selamat sejahtera. Hari ni aku teruskan dengan majlis sanding pulak. Ara ngan Zam ni cool je orangnya so aku tak rasa tertekan langsung ambil gambar diorang. Kot diorang tertekan dengan aku tu taktau la. Biasala budak amatur ambil gambar. Heheh

23IMG_8484IMG_8468 IMG_8478 IMG_8480

Outdoor kitorang ambil kat belakang rumah je. Sebab diorang kata takleh nak keluar jejauh.Nasib baik ade jalan beso yang takde orang lalu sangat. Jadila dari takde.

IMG_8682 IMG_8690 IMG_8701

Jadi lepas shoot lebih kurang kitorang pun balik. Aku punya minimum adalah, cukup untuk photobook yang aku kena hasilkan. Lepas balik memang terlentang. Orang tanya apa yang penat setakat amik gambar. Tetamu pun amik gamba. Bagi aku yang berat tu tanggungjawab. Bukan perbuatannya sangat 😉

Setakat ni dulu dari aku,

Dzul Fadli Akmal Bin Dzul-Kifli
Emel : dfakmal86@gmail.com
Laman Web : https://dzulfadliakmal.com/
Laman FB : https://www.facebook.com/dzulfadliakmalphotography

Tinggalkan komen anda

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s