Syiera & Fadhil | Dila & Nashriq

IMG_7699

Salam dan selamat sejahtera. Kali ni aku nak kongsi gambar outdoor 2 pasangan. Ye. Dua. Ini kali pertama aku ambil gambar majlis 2 pasangan pengantin. Jadi aku gunakan khidmat adik-adik aku dan sorang kawan dia. Kalau tak, mau terlentang aku.

 IMG_5124     IMG_0910

IMG_0909

IMG_0867

IMG_0886

IMG_0942

IMG_0926

Aku cukup suka pegi Paya Indah ni. Sebab tempat ni luas. Ramai macamana pun orang, masih boleh cari ruang untuk ambil gambar. Waktu masuk guard akan suruh daftar kat kaunter. Supaya dia tau berapa orang masuk. Kalau hilang ke sesat ke senang la nak carik..hehe. Yang sedihnya, batang pokok kat area pencawang dah takde. Huhu..

IMG_7573

IMG_7594

IMG_7598

IMG_7628

IMG_6720

Untuk pengetahuan, Syiera, Fadhil dan Nashriq adalah kawan dari sekolah rendah. Dila pulak adik kepada Fadhil 🙂 Maka dengan ini, berakhirlah tahun pertama untuk Dzul Fadli Akmal Photography. Semoga perniagaan aku ni diberkati dan InsyaAllah aku akan sentiasa tambah baik apa yang patut.

Semoga Allah menganugerahkan barakah kepadamu, semoga Allah SWT juga menganugerahkan barakah atasmu. Dan, semoga Dia menghimpun kalian berdua dalam kebaikan

Setakat ni dulu dari aku,

Dzul Fadli Akmal Bin Dzul-Kifli
Emel : dfakmal86@gmail.com
Laman Web : https://dzulfadliakmal.com/
Laman FB : https://www.facebook.com/dzulfadliakmalphotography

Tinggalkan komen anda

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s