Nadzirah & Isyraq

IMG_9883

Salam dan selamat sejahtera. Ini majlis perkahwinan sepupu aku Isyraq. Kitorang panggil dia abangah je. Dulu aku amik gamba adik dia, kali ni giliran dia lak. Rumah pengantin perempuan kat Felda Ulu Belitong. Dulu time kerja kat Negeri Sembilan selalu gak gi sekolah-sekolah felda. Takanang lak ceghito lamo..haha

IMG_9085

IMG_9090

IMG_7157

IMG_7161

IMG_7184

IMG_9127

IMG_9144

IMG_7204

IMG_7224

IMG_7251

IMG_9220

IMG_9224

IMG_9229

IMG_9234

IMG_9267

IMG_9294

Majlis nikah diadakan di surau berhampiran lepas waktu asar. Bila amik gambo sepupu ni kadang-kadang gelabah jugak bila terpikir sedara mara semua memandang. Tapi bila da start kerja memang tak perasan apa pun. Lagipun bukan diorang datang nak tengok aku. Majlis sanding dibuat sehari selepas nikah. Malam tu dapat la rileks dulu. Yang bestnya kali ni duduk homestay dengan adik beradik. Berbeza sikit la dengan job lain.

IMG_7301

IMG_7306

IMG_7309

IMG_7316

IMG_7319

IMG_7334

IMG_7336

IMG_7343

IMG_9459

IMG_7347

IMG_9469

IMG_7349

IMG_9495

IMG_7374

IMG_7380

IMG_7411

IMG_7417

IMG_7429

IMG_7431

IMG_7438

IMG_7442

Lepas majlis, kitorang cabut jap pegi Tasik Putih. Aku taktau apasal nama dia Tasik Putih dan tak sempat lak nak bertanya kot-kot diorang tau kenapa.

IMG_9679

IMG_9698

IMG_7458

IMG_9746

IMG_7470

IMG_7503

IMG_9839

IMG_9872

Semoga Allah menganugerahkan barakah kepadamu, semoga Allah SWT juga menganugerahkan barakah atasmu. Dan, semoga Dia menghimpun kalian berdua dalam kebaikan

Setakat ni dulu dari aku,

Dzul Fadli Akmal Bin Dzul-Kifli
Emel : dfakmal86@gmail.com
Laman Web : https://dzulfadliakmal.com/
Laman FB : https://www.facebook.com/dzulfadliakmalphotography

Tinggalkan komen anda

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s