Auni Zahra

Salam dan selamat sejahtera. Ingat lagi gambar maternity Zarul dan Ina? Alhamdulillah diorang dah selamat dapat baby. Harini aku nak kongsi gambar majlis cukur jambul dan berendoi puteri diorang, Auni Zahra.

IMG_6492

IMG_1369

IMG_1370

IMG_1374

IMG_1386

IMG_1397

IMG_1413

Macam biasa majlis dimulakan dengan marhaban dan berzanji. Pastu cukur jambul. Biasaya waktu ni paling sibuk ambil gambar. Waktu lain rileks sikit.

IMG_1598

IMG_1427

IMG_1432

IMG_1439

IMG_6502

IMG_1448

IMG_1467

IMG_1479

IMG_1787

IMG_1539

IMG_1544

IMG_6591

IMG_1556

IMG_1596

Bila ada gambar majlis ni, secara tak langsung ibu bapa dapat simpan memori diorang pada hari tersebut. Macamana rupa baby masa tu, macamana rupa diorang masa tu. Ramai jugak ibu bapa yang ada buat album sepanjang tahun untuk rakam anak diorang membesar. Sesuatu yang aku rancang nak buat kalau ada rezeki 🙂

IMG_1609

IMG_1614

IMG_1627

IMG_6660

IMG_1665

IMG_1679

IMG_1721

IMG_6701

IMG_1731

IMG_1745

IMG_1764

IMG_1774

IMG_1776

Setakat ni dulu dari aku,

Dzul Fadli Akmal Bin Dzul-Kifli
Emel : dfakmal86@gmail.com
Laman Web : https://dzulfadliakmal.com/
Laman FB : https://www.facebook.com/dzulfadliakmalphotography

Tinggalkan komen anda

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s