Baju Kanak-Kanak : Asphodel Studio

Salam dan selamat sejahtera. Hari ni nak kongsi gambar baju kimono budak-budak yang sangat comel. Sesi ni dibuat di Tasik Cyberjaya. Aku dah pernah pergi sini tapi tak pernah lagi untuk kerja. Kawasan ni banyak pokok jadi ada kawasan redup dan ada taman permainan kanak-kanak. Siapa ada anak kecil boleh la pergi tengok. Setakat ni pergi sini untuk piknik ngan kawan-kawan je 🙂

IMG_5822

IMG_5824

IMG_5827

IMG_5831

IMG_5834

IMG_5837

Bapak budak ni adalah kawan rapat aku kat UKM dulu. Isteri dia yang jual baju ni. Dia memang prefer gambar outdoor berbanding studio. Bila ambil gambar budak kecik nih kena banyak bersabar ikut karenah diorang. Kadang-kadang diorang tak selesa bila ada orang tak kenal. Sebab tu aku rasa gambar outdoor membantu. Bila diorang leka main, senang sikit kerja. Alternatifnya, guna lens 100mm atau lebih. Supaya dia tak perasan pun korang ada.

IMG_5983

IMG_5998

Comel kan? Kepada yang berminat, boleh lawat IG diorang untuk beli baju ni. Jangan lambat, selalu sold out baju diorang nih. Bila dah beli baju, boleh carik aku untuk amik gambar outdoor. Sekarang tengah promosi 😛

Tinggalkan komen anda

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s