Ahlina & Anuar

IMG_6378

“Sah?”.
“Sah.”
“Alhamdulillah”.

Dengan sekali lafaz, Ahlina dan Anuar selamat dinikahkan di rumah ibu bapanya di Taman Sri Putra. Nampak bersahaja je diorang. Tapi dalam hati tak tau la. Ada je pengantin yang gemuruh sampai jalan pun kena pimpin. Aku harap kalau sampai masa aku nanti takde la sampai pengsan ke ape..huhu

Ahlina dan Anuar ni adik kepada kawan-kawan sekolah dulu, Ruzanna dan Amalina. Terima kasihla kakak-kakak yang menyokong aku 🙂

Sesi outdoor buat kat padang depan rumah je. Buat yang ringkas-ringkas.

IMG_6389

IMG_6390

IMG_6400

IMG_6441

IMG_6443

IMG_6444

IMG_6451

IMG_6458

IMG_6459

IMG_6463

Semoga Allah menganugerahkan barakah kepadamu, semoga Allah SWT juga menganugerahkan barakah atasmu. Dan, semoga Dia menghimpun kalian berdua dalam kebaikan

Setakat ni dulu dari aku,

Dzul Fadli Akmal Bin Dzul-Kifli
Emel : dfakmal86@gmail.com
Laman Web : https://dzulfadliakmal.com/
Laman FB : https://www.facebook.com/dzulfadliakmalphotography

Tinggalkan komen anda

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s